K3

Thema Pasen in de 3e kleuterklas

Wat is er ontzettend veel gebeurd deze laatste week! We gingen naar een prachtig toneelstuk over het lelijke eendje, We telden de eitjes van onze kippen 'Sparkle' en 'Barbecue';
vr 29 mrt 2024

Pyjama-dag

Het was vandaag de pyjama-dag van Bednet. Onze kleuters van de 3e kleuterklas kwamen bijna allemaal in pyjama naar school.
vr 15 mrt 2024

Thema Max en de toverstenen - Week 2

Deze week werkten we in de klassen verder rond het thema waar de hele kleuterschool rond werkt deze weken, namelijk 'Max en de toverstenen'.
vr 1 mrt 2024

Thema 'max en de toverstenen'

Deze weken werken we rond het boek 'Max en de toverstenen'. We leren beter samenwerken, per 2 een spel of knutselwerk maken, en samen te delen.
vr 23 feb 2024

Thema cijfers en letters in de 3e kleuterklas

Deze week lag onze focus op cijfers en letters. We speelden spelletjes, zochten (en vonden) onze naam, en maakten er samen een fijne, leerrijke week van.
vr 19 jan 2024

Tik Tak

Juf Ann en juf Chrisje maakten voor de 1e en 3e kleuterklas een prachtige TikTak. Wat hebben we er weer van genoten!
vr 22 dec 2023

Op uitstap naar Woonzorgcentrum Gitschotelhof

Wij gingen vandaag op bezoek bij alle bewoners van woonzorgcentrum Gitschotelhof.
vr 15 dec 2023

Zwemmen, bouwen en nog veel meer in K3

Wat was het weer een fijne week in de 3e kleuterklas! K3A is gaan zwemmen, wat deden onze kleuters dat goed! K3B is binnenkort aan de beurt om een keertje te gaan zwemmen.
ma 27 nov 2023

Uitstap 'Rollebolle'

We gingen vandaag, 20 oktober 2023, naar de turnzaal op de Plantin Moretuslei. Een gigantische sportzaal, vol met leuke activiteiten voor onze kleuters.
vr 20 okt 2023

Herstwandeling en thema herfst in K3

Wat was het weer een fijne week in de 3e kleuterklas.
vr 20 okt 2023