Lagere school

Vrienden in je hart

Wat zijn we trots op de leerlingen van het 3e leerjaar. Vandaag stonden zij zelf op de planken.
do 28 mrt 2024

L3 bakt heerlijk brood

Maandag trok L3 te voet naar de kinderboerderij in het Rivierenhof. Een workshop brood bakken stond op de planning. Natuurlijk hebben we de hele dag niet enkel brood gebakken!
ma 18 mrt 2024

Fietsvaardigheden

za 16 mrt 2024

L4 maakt een vijfgangendiner klaar

De leerlingen van het vierde leerjaar maakten in groepjes verschillende hapjes. Een recept lezen, de juiste ingrediënten uitzoeken en afwegen, snijden, smeren, mixen en smullen maar!
za 16 mrt 2024

L3 naar de Theatergarage

Vol verwachting vertrokken we naar de Theatergarage om de voorstelling 'Kharamana' te gaan kijken. Op deze plek staan wij binnenkort zelf op het podium!
di 12 mrt 2024

Lezen in het park!

vr 8 mrt 2024

L1 naar het KIDconcert van Pinokkio

L1 ging met de bus naar de Koningin Elizabethzaal in Antwerpen en genoot van een prachtig KIDconcert van Pinokkio.
zo 3 mrt 2024