Nieuwsbrief - Februari 2023

SCHOOLFOTOGRAAF  op vrijdag 10 februari

Wij zijn nog op zoek naar enkele ouders die tijdens deze dag willen komen helpen.

Spreek ons gerust aan of stuur een mailtje naar info@franciscusschool.be

CARNAVAL op woensdag 15 februari

De kinderen mogen op deze dag verkleed naar school komen, we maken er een knotsgekke dag van. Confetti, griezelige maskers en wapens laten we thuis.

INSCHRIJVINGEN EN KIJKMOMENTEN

Heb je reeds kinderen in onze school en wil je nog andere kinderen inschrijven? Dan krijg je voorrang bij de aanmelding. Is je kind van het geboortejaar 2021? Dan kan u hem/ haar dit schooljaar aanmelden. Voorrangsperiode loopt tot en met 3 februari. meldjeaan.antwerpen.be

Als je kind is aangemeld, is het nog niet ingeschreven. Contacteer de school voor een afspraak voor inschrijving.

Inschrijven kan vanaf dinsdag 28 februari.

Kijkmomenten voor nieuwe ouders:

9 februari van 17u tot 18u

14 februari van 11u tot 12u

16 februari van 14u tot 15u

of maak een afspraak voor een rondleiding

Projecten op school

Omdat we het belangrijk vinden dat de kinderen van de Franciscusschool zoveel mogelijk kansen krijgen, organiseren wij verschillenden projecten. Tijdens deze projecten kunnen onze kinderen op een natuurlijke en betekenisvolle manier kennis, vaardigheden en attitude verwerven. Zo ging in L4 het project ‘De wondere pluim’ van start. Hier wordt vooral ingezet op creatief schrijven. Wij zoeken nog ouders die in onze jury willen.

Interesse? stuur een mailtje naar Laurad@franciscusschool.be

Deze maand starten de voorbereidingen in L3 voor ons project ‘Op de planken’. Onze kinderen gaan improviseren op een echt podium in een echt theater. Onze ouders worden uitgenodigd in de Theatergarage om mee te komen genieten van deze voorstelling op vrijdag 17/02 in de namiddag.

Het project ‘Regenboogverhalen’ in L5 zal onze kinderen doen genieten van verhalen uit verschillende culturen.

Het Franciscus Team staat klaar om jullie kinderen te doen groeien!