Nieuwsbrief - Januari 2023

Meld je aan voor broers - zussen

Gaat er al een broer of zus naar onze school dan komt de periode van aanmelden eraan voor jullie kind geboren in 2021.

Aanmelden met voorrang kan tussen 18 januari en 3 februari 2023.

Heb je hulp nodig bij het aanmelden? Maak dan een afspraak na de kerstvakantie met Cindy of Ingrid op het secretariaat. 03/236 04 44

Onze kleuters van de 3de kleuterklas zijn automatisch ingeschreven in ons eerste leerjaar.

Schoolkosten

De roep naar de rem op een hoog schoolfactuur was nog nooit zo groot.

Graag geven wij enkele tips om de schoolfactuur zelf te verlagen:

• je kind tijdens de middag thuis laten eten indien mogelijk bespaart 1 euro per dag
  • mee zorg dragen voor materiaal van de school, verlies van de fluohesjes kan onnodige kosten voorkomen
  • meebrengen van eigen zwemgerief
  • laat uw kind enkel in de nabewaking indien echt noodzakelijk
  • vraag tegemoetkoming bij de mutualiteit ivm schooluitstappen

Familiefeest Kleuterschool

FAMILIEFEEST voor alle ouders en of grootouders van onze kleuterschool.

Op woensdag 25 januari nodigen wij jullie graag uit voor onze grote kleutershow.

Noteer deze datum zeker in jullie agenda’s.

Wondere Pluim

Onze kinderen van het 4de leerjaar nemen deel aan een creatieve schrijfwedstrijd. Wij zijn nog opzoek naar ouder, grote broers of zussen , grootouders die graag in onze jury zitten.

Interesse? stuur een mail naar juf Laura:  laurad@franciscusschool.be

Het Franciscus Team staat klaar om jullie kinderen te doen groeien! Wij wensen iedereen veel lichtpuntjes in 2023!