Nieuwsbrief - November 2022

Nieuwsbrief november 2022

Beste ouders,

Reuze bedankt! Er werden 160 soeppakketten verkocht.

Met deze opbrengst gaan we zorgen voor meer speelplezier op onze speelplaatsen.

FLUO ACTIE gaat van start na de herfstvakantie

Wij vinden het van groot belang dat onze kinderen op een veilige manier zich verplaatsen in het verkeer. Tijdens de donkere dagen zetten wij in op de zichtbaarheid van onze kinderen. Iedereen zal een fluo hesje ontvangen van de school, bij verlies komt er 5 euro op de schoolrekening.

Onze actie loopt tot aan de paasvakantie.

Smakelijke school - Smakelijke soep
Na de herfstvakantie is er elke  donderdag voor iedereen lekkere, verse soep.

Deze soep wordt door Sense geleverd op de school.
Gezonde voeding zorgt voor fitte kinderen!

De gezonde versnaperingen na de vakantie zijn: maïswafels, snack groentjes, soep en  peperkoek.

Kinderparlement

Omdat ook de mening van kinderen telt organiseren wij 4 keer per schooljaar een kinderparlement. We luisteren naar de afgevaardigde leerlingen uit onze oudste klassen. Zo kunnen we samen school maken.

Kom jij ook?

ouder onder ouders – 8 november om 17.30u

Help jij graag mee op school of denk jij graag mee over samen school maken?  Kom dan zeker naar onze ouder onder ouders. Ouderbetrokkenheid vinden wij heel belangrijk, daarom nodigen wij jullie uit op deze gezellige vergadering op 8 november om 17.30u.

Bevestig je komst even via mail naar: directeur@franciscusschool.be

Er is ook een whatsappgroep voor de ouderwerking, als je graag in deze groep wil? klik dan op volgende link: https://chat.whatsapp.com/EM5INvSiyqoFFBavmUatHL

Het Franciscus Team staat klaar om jullie kinderen te doen groeien! Geniet van een fijne herfstvakantie.