Nieuwsbrief - Mei 2023

FEESTWEEK 2023
Op zaterdag 13 mei 2023 nodigen wij jullie allemaal uit op ons FRANCISCUS FESTIVAL. 1 keer per jaar kunnen we allemaal genieten van een spetterend schoolfeest met spelletjes, muziek , dans, tombola en vooral veel lekkers. Ons schoolfeest start om 13u.
Heeft u zin om mee één uurtje te komen helpen of maakt u graag iets lekkers, laat het ons zeker weten.

Verder in deze week houden wij een groot voetbaltornooi en genieten wij nog verder van leuke verrassingen voor al onze kinderen. Op woensdag 17 mei 2023 is het naar jaarlijkse gewoonte onze parkloop. Ouders zijn meer dan welkom om onze kinderen aan te moedigen tijdens het lopen. Onze kleuters genieten die dag van een sportdag op school.

OUDER ONDER OUDERS

Op dinsdagavond 2 mei om 17.30u organiseren wij een ouder onder ouders. Een moment waar ouders mee kunnen nadenken over de toekomst en organisatie van onze school. Heb je hierin interesse stuur dan even een mail naar: directeur@franciscus.be

KOFFIESTOP

Op 11 mei vanaf 8u is  iedereen welkom  voor een gezellig kopje thee of koffie. Bij het afzetten van de kinderen aan de school even tijd maken om met elkaar te verbinden. Hier maken wij graag tijd voor!

Doorlichting door inspectie

Elke school krijgt op regelmatige basis doorlichting door inspectie. Dit jaar werd onze school uitgekozen. In juni zal een team van inspecteurs de totale werking van onze school bekijken. Wij zullen vanuit een dialoog onze sterktes en werkpunten in kaart kunnen brengen. Hiermee kunnen wij dan verder samen school maken!

Het Franciscus Team staat klaar om jullie kinderen te doen groeien!