Nieuwsbrief - Oktober 2023

Beste ouders,

De start van het schooljaar is genomen. Wij hopen dat jullie kinderen met een goed gevoel naar school komen.

Opening van een nieuw stukje school

Op donderdag 5 oktober 2023 zullen we een feestelijke opening organiseren voor al onze kinderen.

Om 14.30u knippen we het lint officieel door en trakteren we met een ijsje!

Om 19u is de feestelijke opening voor onze ouders. Jullie zijn van harte welkom voor een hapje en een drankje en natuurlijk om een kijkje te nemen in ons nieuwe gebouw! Dit feest is voor de ouders, niet voor de kinderen.

ER IS GEEN NABEWAKING DONDERDAG 5 OKTOBER 2023

ZO KUNNEN WIJ DE SCHOOL KLAAR MAKEN VOOR HET OPENINGSFEEST

Blij dat je op tijd bent! Onze school start om 8.25u

DIT BERICHT BLIJVEN WE HERHALEN - KINDEREN DIE HERHAALDELIJK TE LAAT KOMEN ZULLEN WE RAPPORTEREN AAN HET CLB.

Helaas merken wij op dat er dagelijks zeer veel kinderen te laat komen. Kinderen die te laat komen missen de start. Het is geen fijn gevoel voor je kind om te laat in de klas te komen.

Zorg thuis voor een goed ochtendritueel om de dag vlot te laten starten.

Bedankt aan alle ouders die altijd op tijd zijn!

Verwittig de school bij afwezigheid

Als uw kind afwezig is wegens ziekte verwittig dan de school voor 9u.

Het doktersattest stuur je per mail naar secretariaat@franciscusschool.be of geef je af aan de leerkracht.

Probeer doktersafspraken buiten de schooluren te plannen, indien dit niet anders gaat, verwittig dan de school. 03/236 04 44

SAVE THE DATE – KOFFIESTOP VOOR ONZE OUDERS - 26 OKTOBER 2023 om 8u

Het Franciscusteam staat klaar om jullie kinderen te doen groeien!

Met vriendelijke groeten - Annelies Henderieckx en het Franciscus Team